alyaruyabebek kbrnrgltkn 40 ım çıktıktan sonra oldum.Şuanda da 3.aydan itibaren zlynda ilaç kullanıyorum 1 ay kanamam oldu şuan 4. Aydayım aralıksız kanamam var şuan
hellobeybii kbrnrgltkn 8 aylíkken oldum ilk reglimi aktif emziriyorum ama kişiden kişiye değişiyor bence
burcu_tokgz 5 ay 15 günlük bebeğim hala olmadım 😬😬 geceleri ateş basması yaşıyorum 1 gram bile kilo veremedim
ikiyavruluanne burcu_tokgz ayy aynı ben , benimde oğlum tam 5 buçuk aylık bende adet olmadım doğumdan sonrada hiç kilo veremiyorum şişkinliğim oluyor sürekli, adet olamamak çok kötü ya.. oğlumu aktif emziriyorum ben emzirmekten kaynaklı olmuyormuş.
alpsr 9 aylık hala olmadım gece gündüz emiyor ondandır umarım bir problem mi var diye düşünmeye başladım
ummukerem alpsr benimki de nerdeyse 10 aylık bende olmadım ama emzirirken olmamak normalmiş 1 yıl sonra bi jinekolog muayenesi olmakta fayda var ama
UrbanMom kbrnrgltkn tam 40 gun kanamam oldu 1 hafta gecti adet oldum. Vücudumun acelesi vardi herhalde 😂
cerenkzg kbrnrgltkn benimki de 2 aylık sadece anne sütüyle besliyorum ama son günlerde aşırı sancım oluyor fakat regl olamadım hala, ne zaman olurum diye merak ediyorum
alpsr ummukerem smear testi 40ım cıkınca yapışmıştı bişey cıkmamıştı ama yinede muayne olmak lazım mı acaba
katerinapetrova kbrnrgltkn benim reglim hayatım boyunca hep düzensizdi mesela hamile kaldığımı öğrenmeden 5-6 ay kadar önce olmuştum en son regli şu an bebeğimi doğurdum 3.5 aylık olduk bile neredeyse 2 yıla yakındır regl olmuyorum 😅
yure1 kbrnrgltkn 40 ım çıkmadan adet oldum üstüne tam 10 gün dolu dolu sürdü . Sonrasında da 2. Ayda normal zamanında adet oldum . İki oy oldu doğum yapalı sadece anne sütü alıyor bebeğim ve düzenli oldum adet
psikoanne 40 ım çıktı bir ay sonra adet oldum , kırkımın içinde de adet olmuş olabilirim çünkü o 40 günde kanamam hiç durmadı . Kızım 7 aylık bende emziriyorum
yaseminligunler kbrnrgltkn yorumları okudukça kendimden utandım ben dogumdan 4 ay sonra ciltaltı implant taktırdım kızım 20 aylık 16 aydır adet olmadımm
evremk kbrnrgltkn bende normal doğum yaptım bebeğim 2 aylık olduğunda regl oldum. Sadece emziriyorum. Cerazette kullanıyorum. İlk regl hapın ortasında olmuştu ilaç bitmeden tekrar oldum
hafizedd evremk merhabalar, ben de normal doğum yaptım.4. Ayda Cerazetteye başladım.10 aylık bebeğim, aktif emziriyorum ama dk hapı yüzünden adet olmadığımı düşünüyordum. Bu hapı içerken adet olunuyor muymuş? Çok şaşırdım. Ben hala olmadım
canbartuuu kızlar ben geçen ayın 10nunda bebek 6 aylıkken oldu 1 ay geçti daha olmadım tekrar korunuyoruz. Emziriyorum acaba düzenli olmuyor mu yaşayan var mı
senerse canbartuuu düzenli olmayabiliyor ben doğumdan 4ay sonra iki kere regl oldum regl arasında 35gün var normalde 27-28günde bir olurdum
haniball kbrnrgltkn normal nenim 50 günlükken oldu eegli dönemind esüy miltarı biraz azalabiliyor sonra düzeliyor 😊