sevda1919 Çiğli Ekol Hastanesi, Can Hastanesi ve Menemen Sada Hastanesi, bu hastanelerde önerdiğiniz çocuk doktoru var mıdır acaba ?
Annesininguzusu sevda1919 merhaba çiğli ekol hülya aydın doktor memnunum ilgili alakalı birde can hastanesinde vardı ama ayrıldı kendi kliniğini açmıştı şükrü aydoğan doktor bu ikisinden memnunum şükrü beyde tek sıkıntı kan vs olaylarını yapmıyor onuda devlette yaptırıp sonucu mesaj yoluyla atıyorum ama bu iki doktor ne zaman bir sorunum olsa direkt mesajla geri dönüş yapıyorlar