brnygt Hanımlar kahve makinesi alacağım sizce nespresso süt’lü olan mı yoksa phılıps latte go mu? nespresso’ya daha yatkınım ama kullananların da yorumlarını merak ediyorum 🫶
momyhome brnygt çekirdekten kahvenin tadı çok güzel oluyor kapsüle göre daha yoğun ve çekilmiş taze kahve 👌🏻kapsüllerde pahalı geliyor bana çekirdek uzun süre gidiyor 5500 serisini kullanıyorum 2 yıldır memnunum
hicrettt brnygt ben Nespresso da kullandım, ama şu an Delonghi magnifica evo kullanıyorum ve neden daha önce almadım diyorum kendi kendime, çekirdek kahve müthiş