aselkussum ben de kendim artırdım dün sonu kötü geliyordu. Siz de tedbirli olun bence. Önceden ufak vermiştim cevizi bir şey yapmamıştı dün biraz daha fazla verdim yaptı. Dünden sonra hastanede veririm artık hepsini. Yumurta da söyle fırınlanmış yiyor sorun yok, haşlanmış ağzının kenarına atıyor omlet e minicik bile versem çok ciddi tepki veriyor. Yani çok rahatsız etse az da verseniz belli ederdi sanırım