kızımın ateşi vardı sabahtan akşama kadar acile gittik ateş düşürücü verdiler bide kabızlığı vardı yani doğduğundan beri hep kabız onu da söyledim röntgen çekildi bağırsakları aşırı dolu çıktı sonra başka bişeyden süphelendiler ultrosan istediler çok şükür bişi öıkmadı ama kabızlığı için kaç sefer hastaneye gidiyorum bişi çıkmıyor kendi yapamıyor artık canı çok yanıyor bende dayanamıyorum doktor da bana kızdı madem aşırı kabız niye daha önce polikinliğe gelip baktırmadın dedi ya başka hastalıktan dolayı böyleyse dedi bende dedim kaç kere farklı hastanelere gittim bakıldım bişi çıkmadı dedim her neyse kızım iyileşsin bşde tekrar gidicem kabızlığı için ama her şeyi denedim duşcosoft dupalak hepsi ilk başlarda etki ediyor sınra etkisi gidiyor kaç sefer zeytinyağ kefir içirdim onlarda işe yaramadı lavman yapmasam kendş yapmıyor lavmanda zaten çok az bişi çıkartıyor çok yoruldum artık onun canı yandığı zaman benimde yanıyor öyle bi oluyor ki taş gibi yapıp kan geliyor…