Merhaba arkadaşlar ikiz bebeğim var 5 ay 15 günlükler kızım doğru düzgünama içmiyor 3 saatte bir 4 ölçek mama hazırlıyorum oğlum içiyor ama kızım kırk takla atarak icirmeye çalışıyorum şarkı dua oyuncak sallama vs. Yani dikkati dağılınca biraz kabul ediyor artık tükendim her mama saati gelince ne yapsam da içer diye düşünmekten kafam ağrıyor. 4 ölçek içtiğinde 3 saat sonra tekrar 4 ölçek yapıyorum 1,2 bazen 3 ölçek içiyor. Şuan aç yattı mesela aksma yedi buçukta 4 ölçek içti biraz uyudu altına da yaptı acıktı yanii 10 buçukta tekrar yaptım 1 ölçek anca içti çok uykusu geldi diye baya bı ağladı uykuya dalamiyo aç tekrar mama hazırladım verdim içmedi şimdi 12 de tekrar verdim içmiyor ve sabaha kadar böyle uykuda ağlıyor ara ara emziğin alıyor geri uyuyor. Mama değişikliğe yaptım yok yani şimdi sma veriyordum Bebelac golda geçtim diğer mamaları da denedim yok yani aylarına göre çok az içiyorlar
Doktora sordum kilosu iyi kafana takma diyor. 5 aylık bebek kaç ölcek içmesi lazım diyorum 30 ml de içer 60 ,90 da içer diyor 🙄. Kusura bakmayın çok uzun oldu ama anlaşılsın diye detaylı anlattım akıl akıldan üstündür bana bi akıl verin 😕☹️