3 aylık bebeğim yaklaşık 1 buçuk aydır memeyi emmek istemiyor son zamanlarda bu daha beter olmaya başladı gündüzleri hiç emmiyo sadece gece emiyo ama biberonu alıyo. Meme reddi mi yoksa atak mı bu kızlar? 1 buçuk ay boyunca da atak olmaz diyorum ama işte bi umut 😅