gizarem Oğlum 3 yaşına geldi artık okul istiyor 20 aylıktan beri oyun grubuna gittiği için de sürekli arkadaş okul diyor ama bu yaz devlet anaokuluna da yazdirabilirmisim aranızda deneyimli veya fikri olan var mı devlet ve özel anaokul kreş hakkında
bittercikolata__ gizarem benim kızım 5 yaşında devlete gidiyor memnunum. Özeller de herşey çıkıyor ya korkuyorum ben artık
Alyehus gizarem özeli de tecrübe ettim devleti de. Açık ara devlet diyorum. Aslında öğretmene de bağlı ama benim yaşadığım şehirde özelde çocuklar ticari getiri olarak bakılıyor ne yazık ki. Devlette de dolu dolu geçiyor günleri ve kızım çok memnun. 4 yaşında
1Dost 3 yaşı devlet alıyor mu bilmiyordum. Ama özelle devlet arasında şöyle bi fark gördüm ben. Yemek konusu üst baş özel etkinliklerde pek alaka yok. Ama özeldede bizim suan aşırı etkinlik oluyo gına geldi artık
gizarem @1Dost bir devlet anaokulu ile görüştüm yeni öğretim yılında kontenjan da boşluk olursa 3.5 yaşları da alacağız dedi . Peki ücret olarak ne kadar veriyor sunuz