Geceleri 2-3 defa emmek için uyanıyordu son 1 haftadır saat başı uyanmaya başladı, uyku penceresini kacirmiyoruz ama gece kalkıp alkış yapıp , bıdırdanıp yataktan çıkmaya çalışıyor, yarım saat uğraşıyoruz. 1 saat uyuyor sonra tekrar aynı. Emerken bile alkış yapıyor, napcaz böyle 😩