Herkese Merhaba sevgili anneler oğlumun ayına göre kilosu geride çocuk doktorumuz raporlu mama yazdı ama oğlum çok iştahsız günde iki şişe mama içmesi gerekiyor onuda geceleri de verip iki şişeye tamamlamaya çalışıyorum ek gıda reddi yaşıyoruz ağzına koyduğum yiyecekleri tutuyor ne yiyor nede öğürüyor uzun bir bekleme sonrasında emmeye başlıyor sonra hiç bir şekilde yemiyor diğer çocuklarımda böyle bir sorunla karşılaşmadım bebekken iştahlıydılar insanların yorumlarından psikolojik baskılarından yoruldum onlar yüzünden kendimi suçlu hissediyorum ne yapmalıyım nasıl ilerlemem gerekiyor oğluma nasıl kilo aldırabilirim iştahını açabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim fikirleriniz benim için çok önemli