Kızlar selam. Bazı nedenlerden dolayı ben lise terkim. 28 yaşındayım. Şimdi hayatımın en iyi kararını verdiğimi düşünüyorum. Liseyi açık öğretimden bitirme kararı aldım. Üzerinede üniversite okumak istiyorum. Gerekirse özel bile olur. Deli gibi ders çalışmak istiyorum. Ve bu yaştan sonra hayatımın en güzel bölümüne geçmek istiyorum. Bana tavsiyeleriniz var mı ? Hedefimi ona göre belirlesem mesela.. ünide okunabilecek bölümler vs 😊 hedef koymak başarmanın yarısı sonuçta 🌸