busracaglar Mermeral evet canim daima cikar sıkışan gazlar bebege cok siddetli bi karin agrisi yapar guruldama seslerinden anlarsin zaten sadece ustten degil en onemlisi alttan cikarmasi 😊
DogaLina Cansubbk yedikten sonra kusar hemen. Bebeklerin mide kapakçıkları tam gelişmediği için yatırırsan gaz cıkartmazsan sallarsan yediğini geri cıkartır.
kukuleta Gamze890 ama. Gece emziriyorm bitek memede uyuyor gazını almaya kalksam uyanır daha uyumaz uyusun dye tekrar uyutmam gerek 20 günlüğüz
RundownMom kukuleta ben uyuduğunda çıkarmadan yatırıyordum huzursuz olursa kaldırıp çıkarıyordum. Sıkıntı yaşamadım ama her bebek farklı tabi. Bir de uyurken bebeğin gazı çıkmıyorki zaten. Ben hiç çıkaramadm uyurken
Yigitahmedim kukuleta ben gece çıkartmıyordum ama gündüz hep çıkartıyordum ama bebekten bebege fark eder tabi
Gamze890 kukuleta memede gece uyuttugum zaman cikarmiyorum gazini dediginiz gibi uyanmasin diye. Varsa ve rahatsizsa agliyor ozaman cikariorum dikkatlice omzuma yatirip yeniden daliyor, bu sekilde deneyin isterseniz.
Kuzum35 . Nasıl alışırsa öyle devam eder demişlerdi bana bu yüzden Ben huzursuz olursa cikartiriyorum çoğu zaman kendi kendine çıkarıyor kızım
busracaglar Deletedmom310 tabiki alltan kaka yapinca hem gazini yapmis oluyor hemde rahat uyuyo zaten mukuslu boyle kopuklu baloncuklu olunca kaka bilki gazinida cikarmis oluyor