bebeklianneee Bendede kışın kuruluk oluyor kaşınıyorum inanılmaz bioderma atoderm alıyorum büyük boy çocuklarada kullanılıyor.
Kızımında yanakları kuruyor sopyktan pütür pütür oluyor faydasını görüyoruz biz ama yinede doktora danışın.
Reçete edilen kremlerde oluyor boş yere çok oara vermeyin