limonkolonyasi tosbiksmoms kullanıyorum ama elektrikli benm ki fena değil ama firin v.s gayet memnunum
sengul34 tosbiksmoms benxe kullniyorum memnunm ama ocsklar birbine yakin bide firnin icinde izgarasi var isitan var kiminde gözükmüyor onlar bilseydim almazdkm
tosbiksmoms vizviz8ari bende karar vermemiştim etrafımda kullanan da 1 2 kişi var. Çok teşekkür ediyorum.
oylesinebiri__ tosbiksmoms etrafımda kullanan var ama fırını uzun ömürlü değil mis patlama oluyor mus
simseklivekalpli tosbiksmoms postu görmem iyi oldu ben de yorumlarına bakıyordum. Cam olan birinde patlamış diğeri iyi yazmış çoğu
oylesinebiri__ simseklivekalpli benimde fırınim bozuldu kumtel alalım dedik ama patlama riski çok varmış ferre diye bir marka var oda uygun
sudenaz0 tosbiksmoms benim kumteldi. Ocağım siyah olduğu için perişan oluyordum saat başı temizliyordum yağ olmasa toz oluyor. Ama fırından asla memnun değildim hiçbişeyi güzel pişirmiyor ve geç pişiriyordu
gunes7272 Benimde Kumtel herkes memnun kalmıs ama ben hiç memnun değilim ya Ocak gözleri birbirine çok yakın büyük tencere koyduğunuzda tencereler birbirine değiyor fırınından da memnun değilim kaç kere kek yaptım hiç kabarmadı
sanabeyinalacam tosbiksmoms benim fırın aldığımdan beri güzel pişiriyordu kaç defa servis geldi yapamadı en sonunda iyi bir şey istiyorsan iyi bir marka alsaydın diyip gitti ocağı da 2 yıl kullandım çalışmıyor iki de bir çakmakla yakmak zorunda kalyrm
kitapsever_ tosbiksmoms bende burda post açıp sorup öyle almıştım çok memnunum 8 aydır kullanıyorum ☺️
sanabeyinalacam tosbiksmoms bence Kumtel alacağınıza biraz daha ekleyip iyi bir marka alın her zaman alınabilecek bir şey değil sonuçta ben hiç memnun değilim yenileyemedikte hâlâ