muazze kereminannesiyim sarraf 🤌 cok kavrulmus kahve asla icemiyorum sarraf cok guzel birde gumulcine yumusak icim oda cok guzel
allwrite Servet Şekerleme’ninkini çok hafif buldum ben. Aslında Türk kahvesi sevmem, acı gelir. Fakat bu çok hafifti.
bkerem2025 kereminannesiyim Canım tuğba kuruyemişin güzel hafif, nuri toplar güzel orta acılıkta bir de ben kocatepe de seviyorum
damlaozzz kereminannesiyim Yaşadığınız şehirde Tuğba veya Can kardeşler varsa ordan alın derim İzmirde favori kahvecilerden ikiside içimi yumuşak hafif oluyor