bekuah
evet içer içmez çıkarıyordu hem meme hem mama ile besleniyordu bebeğim ikisini de çıkarıyordu devlet hast gittik hiç bişey anlamadı sonra doğum yaptığım hast gittim çok detaylı araştırdı idrar kan filan midesine baktılar ultrason ile çok şükür bişey çıkmadı mamasını değişti reflü için özel mama varmış bilmiyordum onu verdi gaviscon verdi mamasına koyuyorum kusması kesildi yani Allaha şükür 🙏🏻 Sizink de ya çok içiyor ya da reflü var dır