nehired Arkadaşlar bebek kaç haftaya kadar aldiriliyor. Devlet hastanesi eş imzası istiyormu. Veya özel eş imzası istiyor mu
aysebb nehired 10 haftaya kadar. Devlet hastaneleri isteğe bağlı yapmıyor diye biliyorum. Bazı özeller ve kliniklerde gerçekleşiyor daha çok. Eş imzasıda gerekli diye biliyorum kanunen
[silindi] nehired eş imzası devlette de özelde de isteniyor. Devlette isteğe bağlı yapılmıyor diye biliyorum.
Retzja Evet, eş imzası istenir ve isteğe bağlı kürtaj 10. Haftaya kadar yapılır. Özel-Devlet fark etmiyor. Ne ile sınandığınızı bilmiyorum, yargılamak haddim değil fakat umarım yok yere bu düşüncede değilsinizdir, düşüncesi bile çok üzücü.
Elif337798 Devlet istiyor imza özeli bilmiyorum ama isterler sonuçta baba haberi yok diyip baba dava açabilir .Yanlış hatırlamıyorsam 10 yada 11 haftalıkken
starysky [silindi] evet devlet hastaneleri kesinlikle isteğe bağlı yapmıyor. Boş kese vs olma durumunda ilaçla düşürtüyor. Özelde sadece yapılıyor eş izni dahilinde 10.haftaya kadar en fazla