Linaak bana kalırsa birinci okula başlayacak 1. Sınıfı atlatacak anca 😂 en azından okulda olursa evde yine tek cocukla kalırım. Evde 2 tane düşünemiyorum hele ki oglum gibi bir tane daha olursa evi başıma yıkarlar. Kardeşimle de aramda 5 yas var küçükken kedi köpek gibiydik kardeşim hala o günleri hatırlayıp bana söver ben 30 kardeşim 25 su an 😂 küçükken mesela ben ergen iken o çocuktu hic yanımda istemezdim kardesimde yanımdan ayrılmak istemezdi en buyuk tartışma o olurdu gerçi evlendim ama evin üyesi gibi hala yanımdan ayrılmaz ama arkadas gibiyiz su an.