Geçen hafta öğrendim hamile olduğumu asla istemiyordum ilk çocuğum 5 senede oldu çok istedim Allah çok geç nasip etti bugünde doktora gittim herşey yolunda 6 haftalık hamileyim fakat hiç sevinemedim sanki sırtıma bi yük yüklediler ilk çocuğumda yaşadığım hamilelik doğum büyütme zorluklarını tekrar yaşayacağım için çok mutsuzum çalışan bir bayanım gurbetteyim diğer oğlum 17 aylık başladı kreşe biraz annem biraz kayınvalidem baktı fakat çok zorlu bir süreç oldu nasıl olacak doğunca iki çocukla işime geri dönebilecek miyim gurbetteyim yalnızım bunca şeyle nasıl başa çıkacagım bütün bu duygular beni çok korkutuyor eşim aldıralım dese aldıracak pozisyondayım fakat bu onun için de bir yıkım olur bir yandan oğlum tek büyümesin istiyorum kardeşi olsun diyorum yaşım 36 zamanı geçesin diyorum bir yanımda perişan üzgün bir halde işin içinden çıkamıyorum