Kutayinannesi19 ⅔ yaş arasında çocuklar yeni kelimeler ögrenme aşamasında olduğu zaman kelime dağarcığı genişliyor bi süre kekeleme yapıyorlar kekeleme durumu bi süre geçiyor bi bakmışsın yeni kelimeler türetmiş sonra tekrar kekeleme başlıyor oda sonrasında geçince yine aynı şekilde yeni öğrendiği kelimeleri birleştirerek konuşmaya başlıyor yani kelime dağarcığı genişlediği için olabiliyor ama uzun sürüyorsa ⅔ aydan fazla siz yine takip edin o zaman uzmandan destek alın