Ateşim 39a kadar çıktı 2 serumla anca düşürebildiler. Tüm bedenim kırılıyor ben ömrümde böyle bir şey görmedim. Eşimden bana benden çocuğumuza geçti ailecek perişan oldul ve Gurbetteyiiz bu satırları ağlayarak yazıyorum sizinle dertleşmek istedim nolur bize dua edin 😭😭