sophisticated Merhabalar bu şeyleri kullanıp memnun olan varmı acaba. 1 yaş için olanı düşünüyorum 14 aylık bebek yapabilirmi? . İçeriği nasıl zenginmi? 2 ve 3 yaş setlerinide önerirmisiniz?
Asyaveannesi04 sophisticated ben 2 yaş olanı almıştım kızıma geçerken çok güzel, kızımla severek yaptık sürekli alıyorum, yükselen zekanın ürünlerini de Osman abalıyı da
coldplayy sophisticated Çocuk akademi, yükselen zeka, akademik zeka yayınlarınınkini daha çok beğendim. Kağıt kalitesi ve içerik olarak saydığım yayınlar daha iyi bence. 3 yaşını aldım, diğerlerini almam.