durubalci benim oğlan da 9 buçuk kilo gibiydi.
kan değerleri nasıl? b12 eksikliği iştahsızlık yapıyor bebeklerde. sadece anne sütüyse siz de tahlil verin
balık yemiyor bu durumda balık yağı da kullanın.
bizim ek gıda da ilk üç dört ay çok zordu. şimdi bazen iyi bazen kötü
emzirme ile ek gıdayı ayarlamak zor oluyor.
uyanınca bi emzirin 1 saat sonra bir şey teklif edin. oğlum çok uzun zaman sabahları tarhanalı yumurta yedi. (yağ 1 tatlı kaşığı dolu tarhana, yarım su bardağı su pişir. muhallebi gibi olunca üstüne 1 yumurta kır ve çırp çırp)
hastalık dönemlerinde de yemiyordu. tekrar yemeye bwl yaparak sürekli deneyerek yaptık.
pankek yapın önüne koyun yiyecek diye şart yok da ellesin bi. brokoli falan…
yesin yemesin günde 3 öğün yemek teklif edin.
tahin ile muzu karıştırıp verebilirsiniz.