mubo Uykuya geçmek için regüle oluyor olanilir ağlama değil ama böyle bağırma gibi yapıyor benim kızımda genelde o bağırmaya geçince uyuyor zaten genelde bebekler öyle şeylerle regüle oluyorlar
ylz311_ 6 ay 3 günlük son 1 haftadır hendi kendine hıhıhı diye ses çıkarıyor sallarken sonrada uyuyor