merhaba anneler. o kadar uzun süre burda sadece uyku sorunundan bahsettim ki. çünkü 6 aylık anneliğimde beni en mahveden bu oldu. ve bir çözüme ulaştık. ataktır diştir vs bozulabilir tabi ama 6 aydır ilk defa kesintisiz uyku yaşadım o yüzden anlatıyorum.
1- çok net gece beslenmesini kestik. doktorumuz 6. ay itibariyle gece 1 kere yemeli dedi. ben de içim rahat olsun diye ek gıdaya çok güzel geçirdim kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği ama her şey ıspanaklar kıymalı fasulyeler ben püre vs de yapmadım (burası çok hassas her bebek farklı doyurduğumdan bahsetmeye çalışıyorum) doyduğuna emin oldum gece 9-10 arası uykuya geçirdim 12-1 arası bir uyandı 150lik mama yaptım sonra 12-6 arası mama vermicez bu çocuk gece rahatsız oluyor ve sadece alışkanlıktan kalkıyor dedik eşimle sabrettik 5 gece sabaha kadar ayaktaydık. ve sonunda gece deliksiz uykuya geçtik. gece uyandığında su verdim şarkısını açtım piş piş vs bir şekilde alıştı.
2- bu bizim bebeğimize özel her bebek böyle olmayabilir çarşaf sesine dahi uyanıyordu gece eşim azıcık hırıltısı olsa bebek gözünü açıyordu. odasına da geçirdik.
3- desteksiz uykuya geçiyor.
hangisi etkili diye sorsanız bence gece yeme olayını bitirmek bizi rahatlattı. bir anneye bile umut olursam ne mutlu bana. detaylı sorusu olan varsa cevaplarım