Yunusemreannesii Kızlar oğlum dönerek dans etti bize misafir gelmiştir birisi de bu durumun anormal olduğunu yazmıştı Buraya oyuncakta diziyor kafam çok karışık
3kedili2bebekli Yunusemreannesii dönerek dans etmek normal bir davranış anlamsız boş boş eğlence olmadan dönme hareketi bir problem
Pamukhanim_ Yunusemreannesii nasıl yani benim kızım müziklerde dönerek falan dans eder anormal bişey yok bence ortada bişey yokken yaparsa tuhaflık olabilir belki
3kedili2bebekli Yunusemreannesii içinize şüphe düştüyse tabi ki doktora gösterin ama dedigim gibi dönmesinin bir anlami varsa problem yok benim oğlum 2 yaşında sırf başı dönünce hoşuna gidiyor diye dönüyor kendi etrafında ve gülüyor
Pamukhanim_ Yunusemreannesii gelişimi iyice kötü bişey düşünmeyin öylesine oyun yapmıştır tek seferlik bişeyse
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 3kedili2bebekli evet 14 aylık kızım bazen ben kuran okurken başı dönmesi hoşuna gidiyor diye dönüyor ama gülüyor 5 dk falan sürüyor max o da arada yapardı bu aralar yapmıyor
Tugcebb Yunusemreannesii benim kızın bu aralar en çok sevdiği şey 😂 dönebildiğini yeni keşfetti dans etmeyi çok seviyor zaten. Fazlasıyla da eğleniyor. Ben hiç tuhaf görmedim
Elif337798 Kızım dönerek başını bile sallar ben anormal bulmadım hergün yeni şeyler çıkarıyor çok zekiler diğeride dönerek dans yapıyorum der . Bebeklerini Dizer oynar ama her sırayla dizen de proplem olmaz oyun geliştiriyorlar çevresiyle iç içe konuşkanlar
esmermomm Yunusemreannesii oyuncak diziyor derken dönüyor derken çocuklar bazen oyun oynamak için de dönebilir benim oğlum da Mesnevi gibi evde dönüyor. Aşırı saçma geldi
symstf Yunusemreannesii ya muhtemelen bu beceriyi yeni öğrendi ve misafir de gelince bunu göstermek istedi. Bu insanların da içi ne fesat tek bir harekete bakıp hemen insanları korkutuyorlar.
beybitolat Yunusemreannesii tek seferlikten bu kadar evham yapmayın. Çocuk bunlar. Ve tek harelettende anlam çıkarmayın. Hergün yeni birşey öğreniyorlar zaten
3kedili2bebekli Valide-Ayse-Hafsa-Sultan yani küçükken bizde yapardik bir amacı olunca problem değilmiş
aselkussum Yunusemreannesii çok normal dönerken keyif aliyomu onu gozleyin benim kızım bubaralar çok dönüyo ama oyun yapıyo yani keyif alıyo biliyorum en ufak bı şarkıya zaten hemen kalkiyo bazen kendi kendine şarkı söylüyor dönüyo hatta ayna falan varsa kalkıp dönmeye basliyo kendini izliyo komik olduğunu düşünüyo herhalde bide üstüne gülüyo 😅