evremk evet ama bence atak dönemleri + diş çıkarma dönemi birleşince fena oluyor 😅 biz mesela diş çıkarmaya başladık 4 ü aynı anda çıkmaya çalışıyordu üstüne 8. Ay atağıydı, bir de bexero aşı yaptırmıştık onun huzursuzluğu yani özellikle o 1-2 hafta nasıl geçti aklıma gelince bile ürperiyorum 😅