evremk canım , nereye gidersem yanımda taşıyorum bebeğimi . Oda oda geziyoruz sürekli ses veriyorum, karşısında şebeklik yapıyorum. 1 saatte yapacağım işi 4 saatte bitiriyorum, çünkü gündüz uykusu hiç yok . Hem oyalayıp hem iş yapmak da aşırı zorluyor , şu sıralar mümkün değil durmuyor zaten . Evin işi desen hiç bitmiyor , günlere bölerek yapmaya çalışıyorum. Birgün süpürüp paspas atıyorum , birgün ayna siliyorum . Birgün mutfak tezgahı , orası , burası derken geçip gidiyor. Şuan belim ve bacaklarımı hissetmiyorum:))
Kanguruyla dışarı çıkarıyorum bu arada 20 dk falan , kanguruyu seviyorlar