ikincibezelyeayak geçenlerde bir haber gördüm ara hakkında, Nestle mamada toksin maddenin ara dan kaynaklı olduğunu açıklamış. Başka markalar da risk altında diyordu. Bulabilirsem bir kısmını atayım haberin. Onu görünce kafamı karıştırdı benim 🤦🏻♀️
Buldum şu haberdi.
Nestle’nin açıklaması da aynı tedarikçiden ARA alan alan başka mama markalarında da toksin zehirlenmesine neden olacak bileşenin bulunup bulunmadığı sorusunu akıllara getiriyor.
Öte yandan Gıda Bülteni’nin edindiği bilgiye göre, süreci yakından takip eden Tarım ve Orman Bakanlığı’nın, gıda güvenliği açısından şüpheleri giderebilmek için, sadece Nestle’den değil, Türkiye’ye bebek maması ve devam sütü ithal eden tüm şirketlerden, ‘üründe toksin olmadığına dair analiz raporu’ istediği öğrenildi.