Kızlar merhaba ben doğumdan önce Qlairista kullanıyordum emzirme bitince 2 yaşındayken kızım doktora kontrole gıttın aynı zamanda düzensizlik olduğu için yazz hap verdı adetin 2. Günü başladım 3. Kutudan sonra doğru dürüst adet olmadığım ıcın doktora gittim Qlairista ya geçiş yapabılırsın dedi normalde kutu bıtıp yenı kutuya geçerken adet başlıyordu ama 3 kutuda da son hapı ıcecegim gün başladı. Şimdi de kutunun 27. Hapını içicem ama adetim başladı 2 beyaz ilaç var yanı suan onları da içip yenı kutuya aynı duzende mı geçmem lazım yoksa yenı kutuyu öne mı çekmem lazım. Koruyuculugu etkiler mı