ebruzn Çorlu devlet hastanesinde doğum yapan var mı? Feride Şadi diye bi doktor duydum önceden Reyaptaymış. Bir de Ezgi Demirkaya Aktaş iyi dediler. Sizin doğum yaptığınız doktor ya da hastane çorluda var mı önerileriniz neler acaba ?
ilay-mom ebruzn Feride şadi benim doktorum cok memnunum kendisinden reyapta doğum yaptım 17 ay oldu suan kendisi devlette. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz umarım memnun kalırsınız
ayseacar64 ebruzn Doğum yapacağım gün nöbetçi doktor Feride şadi vardı ve hiç memnun kalmadım açıkçası ezgi demirkaya Aktaş’ta takipliydim çok ilgili bir doktor