aynenbenim Kızlar bebeğim ne mama ne süt içiyor içine biraz biskivi atıyorum yok içmiyor ne yapmam lazım
3kedili2bebekli aynenbenim eğer doktorunuz özel olarak mama veya süt kullanın demediyse vermenize gerek yok o zaman strese sokmayin kendinizi de bebisi de
kbrayksel Benim oğlum da 16 aylık. 15. Ayda emmeyi bıraktı Ne süt veriyorum ne mama. Kahvaltı yapıyor yemek yiyor. Gerek yok ki süte mamaya.
aynenbenim kbrayksel kızlar oglumun boyu kısa normalde içiyordu mama sonra mama bırakıp süt içsin dedim mamayıda bıraktı