Bebeğimin salı günü akşam hafif ateşli olduğunu fark ettim (37.5 du). Belki diş olabilir diye bu aralar azı dişlerini çıkarıyor. Gece 38.5 olana kadar takip ettim ateş düşürücü verdim üzerini açtım vb. Ertesi gün sabah acile görürdük. Kan ve idrar tahlili istendi . Çok hafif boğazında kızarıklar var denildi. Serum verildi . Tahlil sonuçları temiz çıkınca eve gidebilirsiniz dediler. Cuma günü için polikinlikten randevu aldım normal doktora da görünsün diye. Perşembe günü ateşi yoktu çok yoğun halsizliği ve iştahsızlığı vardı ateşi olmamasına rağmen gece boyu saat başı ağladı. Cuma doktora götürdüğümüzde tekrar tahlil istemiyorum influenza olmuş olqbilir zaten salgın var dedi. Boğazı saıım ilerlemiş. Efluvir şurup verdi ateşi çıakrsa diye bide ateş düşürücü . İlacı kullanmaua başladım ama bebeğim doktordan geldiğimizden beri öksürüyor. Özellikle bugün ciğeri çıkacak gibi öksürmeye başladı. Bizden hiç röntgen istenmemişti. Acaba ciğere inmiş olanilie mi ? İlk defa bebeğim bu kadar hasta oldu yarım saatten uzun uyuyamıyor ayağımla sallıyorum . Gece boyu ağlıyor ağlamaktan sesi kısıldı . Uyurken kusacak gibi öğürüp sonra öksürüyor. Ne yapmam lazım ne yapabilirim başka doktora götürmeli miyim ilaç ni kaç gün etki etsin diye bekleyeyim mi . Lütfen bu süreci geçirenler bebeğim 16 aylık ne yapabilirim tavsiyelerinize açığım