Kızım 3.5 aylık oldu onu emziremiyo oluşumu hala aşamıyorum çok üzülüyorum. Yenidoğanken ileri derecede sarılık olmuştu o dönem mamaya başladı. Anne sütü mama beraber gittik. Sonra zamanla sütüm azaldı ve başka sağlık sebepleri de oluştu ve 2 buçuk ay gibi tamamen kesildi. Şimdi benim sormamla doktor görüyor ki hafif düzey dil ve daha belirgin dudak bağı var. Çocuk meğerse sütü iyice çekememiş hiç yüzeysel emmiş. Sütüm varken emzirememiş olmak beni çok üzüyor. Evet artık çok geç ama ben hep bişeyler karşıma çıktıkça başa dönüyorum. İçimi dökmek istedim sadece 🥺