Bebeğim 5 aylık ve alttan iki diş geliyor o kadar çok acı çekiyor ki özellikle akşamları ağlama krizi başlıyor ve saatlerce ağlıyor aynı kolik bebek nasıl ağlıyorsa öyle. Gündüz desem zaten uyku yok denecek kadar az. Bugün 2 uyku yaptı yarım saatten toplam 1 saat uyku uyudu. Ne yapacağımı şaşırdım ben de bitik haldeyim bir destek verenim de yok eşim de şehir dışında çalışıyor tek başıma ağlıyorum şu an.. o da ben de çok yorulduk. Sizin bebekleriniz de bu kadar ağlıyor muydu? Başka bir şeyi mi var diye düşünmeye başladım. Tetagil aldım 2 3 gündür veriyorum ama ekstradan jel de alsam mı acaba başka önerileriniz var mı ve lütfen dua edin bize 😭