camciesma poyrazmom2604 mrb bnm 4 günde çıktı devlette yptrdm ama cuna günü mesaj geldı sonuçlndrlmiştr Die ama e nabzda gözükmüyor allah korudun bi durum olsa zaten hastane arıyormuş pazartesı günü aile hekimine gidicem
poyrazmom2604 camciesma benim sonuç çıkalı 1 hafta oluyor 1 ayı buldu çıkmadı e nabızda görünüyor baktım negatif yazıyor
cocomelon33 camciesma merhaba gittiniz mi sonucunuz ne çıkmış acaba? Bana da sonuç çıktı diye mesaj geldi henüz gidemedim doktora .Olumsuz bir sonuç olursa arayacağız demişti hemşire arayan olmadı.
camciesma poyrazmom2604 nerden baktıgınız da negatif yazıyor Peki benimde cuma gün sabah çıktı sonuc ama ae nabzda yok yarın sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorım
poyrazmom2604 camciesma benim e nabızda görünüyor patoloji bilgilerime girince yazıyor hpv rastlanmadı başka hastalık vs negatif yazıyor
camciesma poyrazmom2604 hmmm anladm benm görünmüyor aşırı stred yapıyorum uyuyamaiiyorum artık sürekli stres stes sonuc cuma günü sabah cıktı dr bana mesaj gelecek o zaman gelirsi demişti bekki de yarın düşer e nabıza ama sabahtan sagşık ocağına gidecem
poyrazmom2604 camciesma bilemiyorum kadın doğuma gitmen lazım diye biliyorum doktor sonuç çıkınca gel demişti
camciesma cocomelon33 merhabalar ewet gittim sonucum temiz, çıktı enfeksiyon vardı sadece sistemde görünmüyor dr nuza gisip sorun