14 aylık erkek bebek bazen o kadar zor yemek yediriyorum o mama sandalyesinde sanki dikenler var öyle bi oturmama isteği yani bişeylerle oyalamazsam hiç oturmaz bizim soframıza salça olur anlıyorum merak ediyor ama kızlar nasıl olacak böyle çocuk bazen hiç yemek yemiyor ya o kadarcık şeyle doyar mı anlamıyorum ki anne sütü de alıyor ona mı güveniyor bilmiyorum bazen güzel yiyor ama özellikle mama sandalyesine oturmak hiç istemiyor sizde nasıl durumlar nasıl yediriyorsunuz?