Minikcikler00 benimkide öyle eve biri gelse onlarla gitmek için ortalığı ayağa kaldırdığı için kimse gelmez oldu, gün içinde sürekli ağlama modunda,öğlen uykusu yok buna rağmen gece 12-1 de uyuyor. Yemek hiç yemiyor sabah 8 de yarım yumurta yedi saat akşam 18:30 oldu daha bi lokma yemedi ne yemek ne meyve ağzına sürmüyor. Tek çocuk eskisi gibi dışarı çıkamıyoruz gün boyu kucağımda kolum belim kalmadı