yaar Oğlum 6 aylık bugün çok fena hasta 3 dk bile susturmak iyi geliyor o kadar çok ağlıyor balgamlı öksürüyor çok halsiz uyumak istiyor ama gaz sancısından uyuyamıyor boğazı ağrıdığı içinde uyumuyor ne yapabilirim haftasonu olduğu için Dr da yok burdaki aciller berbat götürmekten korkuyorum
1pamuk_ yaar 6 ay çok küçük yani derdini anlatamaz anlayamazsın. Yine de siz tedbir amaçlı acile gidin isterseniz geçmiş olsun
suhedaaaaa yaar Burnunu sürekli nemli tutmanız gerekli. Yıkama yapıp temizleyip buhar verin. Sırtına hafif dokunuşlarla masaj yapın balgamını sökmesi için. Geçmiş olsun
rana0234 yaar özel hastaneye götürme imkanınız yoksa hiç vakit kaybetmeden çocuk acile götürün, hem siz hem yavrucak acı çekiyor, yazık günah. Tez vakitte şifasını bulsun inşallah… 🤲
nurzeyd06 Bol bol emzirin buhar yapın odanın içerisine boğazı kurur devamlı o yüzden emzirmek önemli burnunu açın serum fizyolojik ile benimkide hasta 6 buçuk aylık yapacak başka bişey yok maalesef
yaar rana0234 özel biraz uzak baya kötü oldu burdaki acile götürdüm mecbur hava veri bide antibiyotik yazdı 🥹