Gunesnil_23 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Ben ilk kızım 18 aylıkken hamile kalmıştım düşünmüyor isen çok dikkat et 🤣
minniks Valide-Ayse-Hafsa-Sultan spiral taktırmayı dusunuyorum ondada kararsızım cok agrı ve ara kanama yapıyomus bide taktırmk icin adeti beklemek gerekiyomus 2.5 ay once dogum yaptım daha adette olmadım momda okuyodum kadın spiral taktırcak adet olmasını beklerken şak hamile kalmıs 🤣 bi kac sefer denk geldi boyle durum
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Bebegimm1 canım deliktir yırtıktır farketmemiştir yani büyük ihtimalle öyledir
yate minniks adet olmak mecbur değil sen kadin doğuma git o sana gün verecek taktırmak için her hastanenin yöntemi farklı..ama şöyle Bi durum var doktor bana kan testi vermeden 10 gün önce ilişkiyi kes 10. günun sonunda kan testi ver sonra spiral takalım demisti..ama çok acır adetli değilken ve sezeryan doğum yapmissin dedi.istersen adet olmayı bekle dedi.ben korkudan beklemeyi tercih etmedim ama şartlar gereği bikac ay geçti o arada adet oldum.iyiki adet olmuşum.adetimin 5.gunu takti çok yandı çok acidi takarken..tavsiyem adetin 3.gunu takılması..
Retzja Korunma yöntemlerini doğru uyguladıktan sonra kimse öyle durduk yere hamile kalmıyor, kaldım diyenler yanlış uygulayanlar. Şimdi gelir Allahın işi, yiyecek ekmeği varmış diyenler 😁
yate Gunesnil_23 bağlatmak annenin bi hastalık vs sıkıntılı durumu yoksa caiz değil canim malesef…oyuzden spiral şuan için en iyi yöntem.
Balbulutu Valide-Ayse-Hafsa-Sultan valla bende aralıkta adetim geçikti diye artık kontrol etmeden asla olmuyor Rabbım korusun
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Balbulutu valla öyle çocuk bakmak zor hem deeee yıpratıcı biraz güzel mi evet güzel ama olan anneye oluyor
yate Valide-Ayse-Hafsa-Sultan canim bence ne desek boş…biz yine koruyalım ama taktiri ilahi bence gelecek olan geliyor…13 yıl dışa bosalmayla korunduk hicbisey olmadi bende dışa bosalmayi korunma sanırdım Ama sonuncu oğlum yine bu şekilde oldu Bi anda çok şaşkınım..korkudan gidip spiral taktidim valla.3.sezeryan doğumumdu çünkü yaşımda 38.biz yinede tedbiri alalim…ama işte olacaksa oluyor bi sekilde olmayacaksa Bi sebep cikiyor…hemde eşimde sperm azlığı var evlendiğimizde 3 yıl korunmadik olmadı . 3 yıl sonunda oldu..
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan yate haklısın canım ben bir şekilde spiral taktırmalıyım ama inanır mısın kızımı bırakacağım kimse yok kv desen ona hiç güvenmiyorum hastaneye gidip taktirsam çok iyi olucak
minniks yate ayy hadii yaa saglık ocagındaki hemsire adetliyken git taktır demisti bende onu bekliyodum hormonlumu taktırdın takılırken deglde sonrasında agrı falan yaptımı bi arkadasım oyle dedi durduk yere agrısı oluyo ara kanama yapıyo diye.. Neden 10 gun once iliski kesiliyo ki orası biraz tuhaf