Merhaba herkese umarım hepinizin sağlığı yerindedir ♡
Anneler benim artık aşamadığım bir durum var kızım 21 aylık yeni oldu sayılır bu ayın 4 ünde ben ama neredeyse 3-4 haftadır gece uykularında sorun yaşıyorum yani 2-3 aylıktan beri her gün özel bir program dışında 9 dediğimizde uyur en geç 9.30 özel günlerde de 11 i bulmaz yani ve bunun ekmeğini çok yedim yani tüm akrabaların karşı çıkmasına rağmen bunu başardım doğru da olduğunu düşünüyorum açıkçası neyse ama dediğim zamandan beri uyurken sürekli bir bahane uydurma işte baba sorma nene sorma yalandan 1yudum için su isteme kıpır kıpır asla durmuyor 16-17 aylıkken emzirmeyi bitirdik o zamandan beri sallayarak uyutuyorum diğer türlü çok daha zor oluyor yanına yatıp uyutmak zaten uyumuyor sayani dizlerimin üstünde bi takla atmadığı kaldı yurt dışında tek başıma bakıyorum yardımcı olabilecek biri annem vs biri yok yani babası her klasik baba gibi ilgi alaka bir yere kadar gün sonunda ben artık uyutma işi ile de bu kadar uğraşınca bende sinir minir kayıyor kendime hakim olamıyorum kızıyorum yani ve çok üzülüyorum yani uyuduktan sonra bağırdığım içim özür diliyorum fakat olan oldu o hatırlamayacak ama ben hatırlayacağım nolur bi akıl verin bana yani yaşı gereği artık daha mı geç uyutmalıyım yaşan söylemiyorum valla 9 da uyuyunca bana da vakit kalıyor ev işlerini yapıyorum ama artık ne sabrım kaldı ne takatim