3 yaş oğlum bileklik yutmuş karnım ağrıyor dedikten sonra hastaneye gittik röntgende görünce şok oldum. bunu nasıl yuttu ne zaman yuttu hiç mi boğazına takılıp benden yardım isteyemedi hiçbir fikrim yok. 2 gece çocuk cerrahi de yattık hiçbirşey yapmadılar röntgen çektiler lavman yaptılar ama hiç ilerlememiş yerinden. ucu mıknatıslı birşey olduğunu düşünüyoruz. evde böyle birşeyin varlığından dahi haberim yok. yanımdan ayrılan bir çocuk değil tuvalete gitsem dahi peşimden gelir tek başına oturamaz kalamaz. kreşte mi oldu nerde oldu bilmiyoruz hiçbirşey de söylemiyor.
çocuğun genel durumuna gelirsek
bugün imza verip hastaneden ayrıldım. zaten insanın yüzüne bakarak bile konuşulmuyor devlette! olduğum şehirde de özel hastanelerde çocuk cerrahi yok. allah kimseyi devlete düşürmesin. iletişim sıfır doktorlar egolu geleni gideni azarlıyorlar.
çocukta kusma vs yok kakasını yapıyor gazını çıkarıyor iştahı iyi hastanedeyken yemiyordu eve gelince yemeye başladı hastanede yataktan kalkmak istemiyordu hareket etmiyordu evde enerjisi daha iyi hali yok gibi tabi de karnında da ara sıra ağrı oluyor gaz sıkıştırması gibi devamlı bir karın ağrısı yok bu yğzden evde takip etmek istedim.
ama 2 gündür hiç yerinden oynamadığı için ince ve kalın bağırsak arasındaki kapağa takıldığını düşünüyoruz. iyi bir doktor bulduk pazartesi ona görüneceğiz. bu arada devlette direk açık ameliyat dediler. kolonoskopi laparoskopi vs yapmayacaklarını söylediler.
başına gelen varsa lütfen yazsın. bilgilerinize ihtiyacım var