nursiii simseklivekalpli berbat hissediyorum. 4. Aya girdik ve bizde ne uyku kaldı ne düzen. Emme de sıkıntı var. Herşeye çığlık çığlığa ağlıyor. Ortalama ne zman düzelir diye bekliyorum Tü ken dim :(
cicimomy simseklivekalpli bize mutlu olmak haram ya iki gülüyorum seviniyorum gelip koca denilen şahıs mutsuz ediyo
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan simseklivekalpli yaaa canım çıkmış sınav sorularına baksan aslında geçersin bir hafta kala başlıyordum şimdi 2 hafta kala bakıyorum ben hep sorulara bak sınav çoğunlukla aynı soruları veriyor