Ben bir çay bardağı süt bir çay bardağı sıvı yağ bir yumurta varsa birde maden suyu ekliyorum içine iyice sürüyorum sonra disinada sürüyorum strecleyio buzdolabınada koymustum bir kere bir şey olmamıştı ama fırına atmadan bir 10-15dk dışarıda beklettim ve ben böreği hep 150 derece alt üst ayarda çok yavaş pişiriyorum çok daha lezzetli oluyor bence yavaş pişen hersey ama patates çok yağ çeken bir madde yağ azaltıla bilir.