serifeblt benim aşırı kanamam olmadı ama ara ara pıhtı geldiği olmuştu ilk başlarda sizin gibi, doktoruma söylediğimde de normal olduğunu söylemişti, hatta ultrasonla da bakılmıştı bir sorun yoktu, ama avuç içi kadar büyük hiç gelmemişti tabi, bir de kanamanız çok çok fazlaysa mutlaka doktorunuzla görüşün yine de bence.