Kızlar kızım 9 gun sonra 13 aya gırıcek dogdugu günden berı anne sütü alıyor benı hıc emmedı sağarak beslıyorm, ilk cocugum hep mama aldı hıc vıcdan azabı cekmedım.
sureklı sağım yapmak Mastit olmak benı çok yordu planım 4-5 ay daha anne sütü vermektı ama artık yapamıyorum. Hem sağmaktan hem mastit olmaktan çok yoruldum sabaha kdr uyuyamadım ağrıdan ve acıdan bagırarak sagıyorum sütü ezıyet oldu sosyal hayat zaten sıfır. Sutu kesmek ıstıyorum ama vıcdanım el vermıyor kış ayı hastalıklar var dıye, siz olsanız ne yaparsınız?