xelifgulxx belki gazı vardır eğer kıvranıyorsa yada ağlıyorsa... uykusu aşırı gelince de uyuyamıyorlar, istersen bebek uyutucu diye program var onu bi indir orda kolik sesten ninniye varana kadar birçok sakinleştiren sesler var, bebek genelde meme de sakinleşir ve uyur o dönemlerde, ama geçiçek bu dönemler merak etme önemli olan senin stresli olmaman 🙏