Arkadaşlar bebegim bu ayın 20 sinde 11 aylik olucak inanılmaz derecede ogurup kendini kusturmaya çalışıyor ya daha biberonu görünce oguruyo yada yemek veriyorum iki üç kasik sonrasu başlıyor ogurmeye yani doktora zaten gidecegim ama bu öğürme ve kusmaya çalışma yeni değil epeydir olan birsey varmi bunu yaşayan çözümünü bulan gercekten bu ogurme nedir artık bıktım refluden şüpheleniyorum birde doktor özel raporlu mama başlattı infatrini onunda kusturdugunu yazanlar olmus varmi bilen