Ağzına sokmuyo parmağını sonuçta benim kayinvalidemde yapardı ben normal karşıladım ne var bunda yani bu kadar kendi anneniz olsa sorun edermiydiniz acaba biraz empati ya hiç tahammül kalmamış büyüktür babaannesi ne olcak yani yaptığı yanlış bile olsa tatlı bı dille söyleyip konuyu kapatmak bu kadar mı zor.