haticekasikci Pembepremses24 börek, kurabiye, cheesecake, bazı şerbetlenmemiş tatlılar, mozaik pasta, sarma felan koyuyorum bence bir sorun yok misafirlerimden de bir şey duymadım bence güzel muhafaza edip koyulduğu sürece bir sorun olmuyor
mehmetinannesi24 2 aylik bebekle erzincan ketesi yaptm zorda olsa tuzlu tatli kurabiye yaptm kek yapmstm zeytinyagli sardik etli yaprak dolmasi sarmstik pogaca hazir yufkadan borek sardim bebek gormeye gelenlere en hazirindan cikardim hep
bitboylum mestansns salçalı erişteli yapıyorum. Bazen içine sade mantı ile karıştırıyorum ya da bunun etsiz köftesi oluyor onun için kullanıyorum.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Pembepremses24 çok değil buzluktaki yiyecekler kokuyor belli bir zamandan sonra yerken midem bulanıyor taze yemek çok bambaşka bir şey
Pembepremses24 starysky Yok bizde iki kişiyiz eşim olunca yapıyorum hiç buzluğa atmayı denemedim ondan fikir alayım dedim kek pasta börek atsam tadı bozulur mu diye eşim tatil olunca yapıp atsam hafta içi iyi olur gene 😊
starysky Pembepremses24 yok hiç bozulma olmuyor. Hava almayan buzdolabı saklama kaplarına koymanız lazım veya vakumlama aleti alıp vakumlu poşetlerde saklayanlar da var. Kek kurabiyeyi ben normal saklama kabına koyup koydum biraz bayatlar gibi olmuştu ama hava almayan kaba koyarsanız bir şey olmaz. İçli köfte, köfte vs zaten dondurabilir şeyler. Bir kere 30-40 tane yapıp 7-8 adet olacak şekilde porsiyonlayıp buzdolabı poşetine koyabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum. Kızartacağım zaman bir 10 dk dışarıda bekletip kızartıyorum patlama çatlama olmuyor tadı da yeni yapmış gibi oluyor hiç fark yok. Börek deseniz zaten pişmeden üstüne yumurta sarısı yoğurt ne sürüyorsanız sürüp çörek otu fırına veriyorsunuz o da yeni yapılmış gibi oluyor ama içi ya kıymalı ya peynirli olsun. Patatesli bana tadı değişik geliyor buzluktan çıkınca o nedenle yapmıyorum
starysky Pembepremses24 ayrıyeten de çocuk durmuyor ya hani o gece uyuyunca mercimek, kuru fasulye, nohut haşlayıp 1 bardak ölçüyle poşetlere koyun haşlanmış halini yemek yaparken 1 bardak ölçü 2 kişiye yetiyor. Hiçbir şey yapamadığım zaman bile bir çıkarıp salça soğan hazır nohut hop bir yemek oluyor. Yani böyle hazır bir şeyler buzlukta olmazsa zor bacım. Makarna çorba bile yaparken insan hasta oluyor sürekli ağlayan zorlayan bebeyle
haticekasikci Pembepremses24 şeffaf olan saklama kapları çıkmıştı onlara değilde kapağı daha güzel kapanan dondurucuya girebilen saklama kaplarını kullanıyorum
gizem6767 Gul-42 ben atıyorum çıkartıyorum taze gıbı oluyo acaba agzını guzelmı kapatmadın bazen kalorifer oraya koyuyorum ısınıyo
birkupalatte Pembepremses24 Ben köfteyi bir seferde yapıyorum. Oğlum çok sever. 5-6 kg kıyma alıp top köfte, ince uzun köfte filan farklı şekillerde yapıp atıyorum. Bakliyat atmam buzluğa zaten kolay haşlamak. Fellah köftesi için köfte yapıp atıyorum. Temizlenmiş doğranmış ıspanak, taze fasulye atıyorum. İçli köfte ve mantı yapıp koyuyorum . Ama mantı oğlana. Bir de tabi mutlaka sarma
bitboylum busra113 kesinlikle öyle ben çok seviyorum böyle hazırlıkları. Mesela biberi indirimde bulunca hemen alır uzun uzun doğrarım yemeğe kullanacaksam çıkarıp küçültürüm ya da direkt kızartıp üzerine domatesi sos yaparım mis gibi akşamı kurtarır. Ya da bir sürü bir sürü şey
cilekli_soda Pembepremses24 pişirmeden koyun pişirmeden 10-15 dk önce çıkarıp az buz çözdürün sonra fırına yeni yapılmış gibi oluyor
Pembepremses24 cilekli_soda börek poğaça pişmeden olabilir de kek koymak istiyorum onu nasıl pişirmeden koyayım siz nasıl yapıyorsunuz